Sjukdom är på G

Usch. Nu börjar det. Snoret rinner och det kliar i halsen. Undrar hur mycket av sitt eget spott man egentligen sväljer så här i början. Jag menar hur ska man annars få bort kliet i halsen om man inte sväljer en massa? ja. Är ju inte så att man måste äta en massa, för man är ju redan mätt på sitt eget spott. Så himla fräscht. Inte bara dom här sakerna som är jobbiga, utan ont i huvet och trött och man orkar ingenting. SJUKT! haha. inte har jag nån glass att trösta mig med. Inte orkar jag gå och handla det heller. :(( SÅ SYND det är om mig! så har jag självvärderingsuppgift att göra imorrn också. ännu roligare.
Nej. Man kan ju inte tycka synd om sig på det här viset. UT PÅ PROMENAD MED DIG!
hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

urk urk urk. nu vill jag definitivt inte bli sjuk när man ser det på de viset! men jag kan inte riktigt hålla mig för skratt ha ha ha nä förlåt;)men du är rätt söt när du beklagar dig så he he krya på dig gumman å skicka iväg pojken å köpa glass åt dig;) he he puss å kram

2008-12-16 @ 19:50:14
Postat av: marie-louise

det var jag alltså innan:P

2008-12-16 @ 19:51:22
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Malin

nu har jag hittat hit, finally. =) Hej Håkan! =P haha

2008-12-16 @ 21:47:46
URL: http://malinsklotter.blogspot.com
Postat av: Linda

hehehe då förstår jag. :P

nej. fortsätter det så här får han allt åka iväg och köpa mumsig ben and jerry's åt mig... :D

2008-12-17 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0