aaawwh stackars sate

Tittar på bonde söker fru. Stackars lillekille. Han grååter för att han måse lämna hannas gård. ja - det är ju så man blir riktigt ledsen själv. ELLER kanske INTE. Nu tänkte jag att jag skulle dissa bonde söker fru och snacka lite om min underbara VFU-plats istället.  VFU= VerksamhetsFörlagt Utbildning. jajjemän. Det innebär att jag gör praktik på en skola, d.v.s. ett fritidshem. Har NÄSTAN lärt mig alla 62 barnens olika namn, bara två stycken som jag förväxlar mig på hela tiden. Det är ju ATTANS!! Men rätt duktig tycker jag nog att jag har varit ändå som nästan kan alla, det är inte helt lätt att lära sig 62(!) namn på mindre än två veckor. ;)
btw. Ramlösa balans är SKITÄCKLIG!
nu grey's. ses nästa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0