Alla är vita får.

Jahaa, så har jag skaffat mig en blogg. Nu har jag gjort som de flesta andra och skapat mig en sida där jag kan lägga ut inlägg om hur dagen har varit och vad jag stör mig på eller vad jag gillar. SPÄNNANDE! Varför gjorde jag nu detta? Det är klart det är riktigt roligt att läsa en bra blogg som innehåller det mesta av vad världen har att säga med lite cynism och sarkasm. Det är svårt att hitta sådana bloggar. Jag vet att min inte kommer att bli sån. Nu slipper jag åtminstone säga till folk att: nej. jag har ingen blogg. jag har en nogg. Jaha? och vad är skillnaden? INGEN! Egentligen. Små detaljer. Bara det att de flesta av mina vänner som bloggar faktiskt HAR en blogg. Inte en nogg. Och självklart är man ett får som följer med strömmen. Grupptryck? Nej då. Inte alls. Ingen har sagt till mig: åååh Har du en nogg, det är mycket bättre att ha en blogg. Nej då. Jag gillar min nogg-sida. Den är rolig. Bara det att jag inte använder den så ofta. Nu hoppas jag att jag kommer använda den här bloggen mer. Eftersom det är roligare när alla kompisar är samlade. Eller så kan man få nya kompisar. ;)

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, välkommen till blogg.se =)

Krambanana!

2008-11-15 @ 14:57:32
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: sophia

Min dator luktar bränt :S

2008-11-16 @ 01:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0