Rock at sea!

Exakt 16:15:14 i fredags fick jag reda på att jag hade fått en plats på Rock at sea - båten. WIHU! Måste packa! Måste tvätta! Började med packning, vad skulle jag ha med mig? Kläder skulle tvättas och när jag kommer ner till tvättstugan så har någon skrivit upp sig. Någon hade skrivit upp sig, nämner inga namn, men denna någon hade inte ens BÖRJAT att tvätta än och klockan närmade sig halv sex ungefär. ATTANS tänkte jag jättehögt så hela huset hörde tror jag. Sedan bar det iväg till kömpisar på fredagsmys, som jag då egentligen inte hade tid med, MEN ÄPPELPAJ är ju så GOTT!! Man kan ju bara inte hålla sig undan.. ;)
I lördags morse åkte vi iaf, och det var trevligt på bussen dit. Drickat flödade så att säga. Väl framme fick vi toppengod mat! Förrätt  med nån kräftstjärtsröra på macka, varmrätt med helstekt fläskfilé och en desserttallrik med massa småbitar av olika saker. MUMS!! Det som var mest synd var att jag inte orkade äta upp allt. :(
Efter det blev det lite invigning av vår hytt. ;) fast när vi höll på som bäst så kom våra hyttkamrater in. En liten trevlig situation.. :D hehe. eller kanske inte. :P
FEST!!
Massa fest! massa dans! Hur kul som helst! jag dansade mycket med min snygging och beställde goda drinkar! Strawberry Daquiri och nån äppledrink som jag inte vet vad den heter. Men den var väldigt speciell. Det var ungefär tre-fyra cm tjockt skum på som var surt. gottigt gottigt.. Efter den drinken försvann sötnosen så jag fick bugga omkring med massa andra människor ett tag, lite tråkigt, men så kan det vara när missförstånd sker. Kvällen slutade varjefall med att jag fick leda hem honom efter att ha hittat honom tillslut full som en alika. Jag vet inte ens vad det är på tal om det. Klockan var då runt två när vi kom ner i hytten och jag skulle hoppa upp på överslafen. Snacka om krångligt! Det hade jag riktiga problem med, kortis som jag är så jag tänkte; Nej. här kan jag ju inte komma upp. Jag lägger mig där nere istället. MEN! Den sängen var ju upptagen nu av alikan. Vad nu det är. Jag frågande honom om jag kunde sova där nere och då sa han NEJ! jag trodde knappt mina öron. Så frågade jag honom om han mådde dåligt. HAHA! han svarade att han hade svårt att prata för han dreglade. Sen gick han iväg till toaletten och sov på golvet där till halv fem tiden. Då passade jag på att ta hans säng!!! Muahaha... Sen när hyttkamraterna kom hem, fick jag ju veta att det fanns en stege. EN STEGE! bakom dörrn!! varför ska man gömma sånt där? Inte konstigt att det är svårt att komma upp i sängen NÄR DOM GÖMMER STEGEN!! Jag blev lite upprörd över det.   

Kommentarer
Postat av: Malle

Hahaha, roligt inlägg :) Skoj att bli påkomna mitt under invigningen, typiskt!

2008-11-30 @ 13:32:03
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Linda

eller hur! :P hehe

2008-12-05 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0