Utmaningar och ny lägenhet

Hallo kära vänner! Har inte uppdaterat på ett tag. Verkar som om alltid när jag har tänkt att skriva nytt inlägg så cepr sig sidan. Men inte den här gången!! :D
Först: Jag ska flytta ihop med min sötnos! Och då menar jag inte katten som jag alltid annars menar utan den här gången är det min Rikard det gäller. Vi har hittat en jättefin tvåa, med högt i tak och stooora fönster och ett JÄTTESTORT KÖK!!! det är nog det bästa av allt. :) Tyvärr är det ju så att vi har rätt mycket åsikter om saker och ting, så det kan bli lite frustrerande ibland. Men kompromisser är ju allt. ;)
Till utmaningarna:
Har fått en massa utmaningar nu och man skulle visst länka till den som har skickat utmaningen och sen länka till sju stycken andra. Nu är det ju så att alla bloggare jag känner har redan fått utmaningarna så det är ingen idé att utmana någon ny. Attans! Men jag kan ju länka till dom jag fått utmaningar ifrån och sen göra själva utmaningen. juppis. Vi börjar med Malin och från henne fick jag utmaningen att skriva sju sanningar om mig själv. Även från Mel kom den, fast hon skrev det inte till mig, så jag länkar bara till malleballe.. :P
HMM. ja.
Nummer ett: Jag är lat.
Nummer två: jag älskar mat.
Nummer tre: Jag gillar att sova och drar mig gärna i sängen eller tar en liten tupplur på eftermiddagen om jag vågar.. ;)
Nummer fyra: Nu skulle man ju kunna tro att jag är en riktigt tjock soffpotatis men jag gillar faktiskt att gå på snabba promenader lite då och då med musik i öronen. :P
Nummer fem: Djur! Jag är med i djurens rätt och WWF. Det är en viktig fråga för mig. Jag har ju faktiskt också en katt som jag älskar väldigt mycket fast han är lite tokig ibland.
Nummer sex: Jag är socialdemokrat och kommer alltid att vara det.
Nummer sju: Rikard är väldigt bra för mig. :)

Jag fick en till utmaning som gällde den sjätte bilden i min sjätte bildmapp, också den från två stycken, Mel och M-L. Här kommer den:
vy utanför stora fönstret i vardagsrummet. det var ett riktigt skumt väder den dagen.
Helt enkelt säger vi såhär: Alla som vill bli utmanade av mig blir det. ;)
muaha!
Jag längtar så mycket tills vi flyttar till den nya lägenheten..

Kommentarer
Postat av: Malle

Roligt med ihopflytt och lägenhet och grejer :) PUSS!

2009-02-08 @ 19:37:15
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: mimmie

hi hi vad roligt. det kommer gå så bra;) puss

2009-02-11 @ 08:18:30
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: mimmie

btw du är utmanad! läs bloggen så får du info:P

2009-02-11 @ 08:50:01
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Sophia

hHaha "men kompromisser är ju allt" ^^ Du är söt!!

2009-02-16 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0