halsfluss. pencillin. förkyld???

Ja SÅ är det mina vänner!! Jag. JAG! Jag har blivit sjuk igen.. Började i söndags med att jag hade ont i halva halsen. Var inte så farligt ändå, man kan ju svälja på andra sidan. ;) Men sen vaknade jag upp natten till måndag vid fyra-tiden, superont i halsen och frös som en tok. Feber 38,5. Japp. inget jobb imorrn då. Helvete. Ringde till pappa vid halvsju och sa att jag inte skulle komma. Pratade en stund med mamma och hon sa att jag skulle titta efter "vita prickar" i halsen. Sen ringde jag jobbet halvåtta. SIMON SVARADE! jag startar konversationen med hej! Hur är det? Simon säger: Jaa, bättre än dig iaf verkar det som. haha. hahaha. på tisdagen vaknade jag upp med ännu värre ont i halsen än vad jag hade på måndagen!! Jag trodde inte det gick, men tydligen. Ringde till vårdcentralen och fick en tid kvart över tio. Snällsyrran skjutsade mig dit och väntade med mig och var söt. Dumma doktorn stack ner en lång tops i halsen på mig, skitäckligt. han värsta körde runt den i halsen på mig och jag trodde verkligen det var helt omöjligt, MEN DET GJORDE ÄNNU ONDARE EFTERÅT!!! pah. Jag fick pencillin. Sen drog vi upp till donken och jag köpte två jordgubbsmilkshakes. Det var kallt och gott, men gjorde för ont att svälja ner allt så jag drack bara lite. av båda. sen tog jag med mig resten hem och efter ett par timmar hade jag allt fått i mig dom! Har man betalat så har man. :P

Nu är jag förkyld istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

usch din stackare! hoppas du blir frisk snart, så vi kan simma och du svälja! =P kramar

2009-01-03 @ 09:34:56
URL: http://malinsklotter.blogspot.com
Postat av: Mel

Hupp, krya på dig! Tills dess får du se till att leva på jordgubbsmilshakes ;)



KRAM!

2009-01-05 @ 14:06:04
URL: http://http//:litenstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0