Klagomål IGEN!

Ja. nu har jag fått ett klagomål TILL! Den här gången var det tydligen så att jag inte skrev tillräckligt mycket om Rikard. Tyckte han. haha. Igår när jag satt och kikade runt på lite olika bloggar så tittade jag samtidigt på min egen. Då undrade han om jag nångång skrev något om honom och jag sa: Nej. Inte så ofta. Det har inte blivit så. Jag skriver mest om mig själv och vad som har hänt mig och så vidare. Så som man oftast brukar göra på en blogg skapad av sig själv. Väldigt egoistiskt egentligen, men ett bra sätt att få prata av sig och låta andra veta vad som händer i livet. Det är ganska så spännande att läsa andras bloggar har jag upptäckt. Mina vänners bloggar iaf, längre orkar jag inte sträcka mig på grund av min lathet. Man hänger med mycket bättre om olika saker, särskilt om man inte träffas så ofta. Men tillbaka till Rikard. Jag får väl skriva nåt om honom nu då. Han ville att jag skulle skriva om hur söt och snygg och sexig han är, så jag får väl tillgodose hans krav. För den här gången. Min Rikard är MYCKET söt och snygg och sexig. Så där.
Nu får han jävlaremej läsa det här också. Annars får han diska min disk. :P
btw så städade vi i söndags. igen. Hans lägenhet är otroligt välstädad och inte en grej är fel. Här är det lite mera hemtrevligt med kläder på stolen och lite damm på persiennen och ja. allmännt plottrigt så det känns innebott. mysigt. Fast det är bra att han är pedantisk. Det har inte varit stökigt här på väldigt länge. Och då menar jag Linda-stökigt. Vissa vet vad det innebär och andra inte. För er som vet: MHM! det är jäkligt snyggt och välstädat här om man jämför med hur det kan vara. Det kan man tacka Rikard för.
Är du nöjd nu? ;)
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0