Myskväll med chickorna!

jaa, igår hade vi en liten myskväll hemma hos mig mina tre chickor och jag. ;)
alltså mina vänner M-L, Jenny och Malin. :) Vi gjorde avocadoräkor med citron och bröd. Väldigt gott och mer mättande än vad man kan tro. konstigt nog. Osså förstås kladdkmuffins som jag fick receptet från Sofia. MUMS!!! senare lite chips och dip såklart och en massa skvaller!! hehe. Riktigt trevligt var det, så TACK så mycket för en helmysig kväll! :)
iaf gick de vid halv tolv på kvällen och sen satt jag uppe en stund till och tittade lite på teve. Helt slut gick jag och la mig vid ett. Kl halvfyra ringer en Rikard till mig och frågar om jag är vaken. OM JAG ÄR VAKEN! Näe det var jag inte, men jag vaknade ju av att telefonen ringde. KLart som fan att jag vaknade då. Jag har nog inte nämt det någon gång tidigare, men jag blir inte så glad av att bli väckt tidigt på morgonen sådär, och sen vara tvungen att gå upp och låsa upp dörren åt en viss person, som sedan somnar som en stock, medans jag är helt klarvaken och rastlös och inte kan somna om. Förrän vid femtiden. Sista gången jag tittade på klockan var hon fem iaf. inte glad. inte glad alls. Jag har varit trött mestadelen av dagen idag och lite grinig för att jag inte fick sova ordentligt. pah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0