vad har hänt?

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Jag vet inte var jag ska börja någonstans för att få ett enhetligt sammandrag av vad som har hänt det senaste. Allting bara hopar sig och jag blir aldrig frisk. jag har nu inte varit ordentligt frisk sedan i slutet av november. Det är jäkligt längesen jag var frisk från sjukdomar med andra ord och nu är jag på väg att få ytterligare en förkylning förutom dom två jag redan har haft. Jag är nervös och orolig inför mitt läkarbesök på onsdag för det verkar som om det är något konstigt fel på mig. Jag tror att det är det som har gjort att jag har varit väldigt lättirriterad och känslig de sista dagarna. Jag önskar att jag inte hade de här problemen, men inser samtidigt att det kanske är bättre att få allt på en och samma gång så är det över sedan. Förhoppningsvis. Jag hoppas och tror att det inte är något allvarligt fel på mig, men det är ju alltid säkrast att kolla upp sånt. Önskar att Rikard kunde följa med, fast jag vet att det inte går. Dessutom har jag varit superpartysugen de senaste dagarna också och hade gärna velat gå på årsfesten, men jag har inte råd. Jag har 180 kr kvar att leva på den här månaden varav 120 går till läkarbesöket. Jag har tagit tvåtussen från mitt sparkonto redan, om inte mer och jag vill inte ta mer därifrån. Jag har lånat av mina föräldrar ungefär tusen spänn som jag också måste lämna tillbaka nån gång. Alla mina pengar går åt till mat. Jag har inte råd med två stycken som äter på min lön eller csn eller vad man kallar det. Jag måste helt enkelt göra upp en hushållslista och hålla mig till den. Svårt för en människa som jag, men jag måste ju om det ska gå runt. Vilket sorgligt inlägg det blev. Nej inte sorgligt, men dystert. och pessimistiskt.  Undrar om det är någon som känner igen mig när de läser det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Mel

Hej, stumpis!

Nej, inte känner vi igen den här Lindan inte, men det betyder ju inte att man inte behöver vara lite nere ibland. Pengar är alltid skit, jag vet precis hur det är när matkontot tredubblas iom att man skaffar kille. Här löstes problemet på följande sätt; HAN FÅR BETALA. Du o jag lever på studielån vilket är låångt under minimilönen, så vi kan inte ta på oss att betala för andra, så är det ju bara =) Vad gäller hälsan så hoppas jag också att det inte är något alvarligt tösa min. Vintern är dessutom en årstid där iallafall jag inte är mig själv alla gånger, svart o mörkt o tråkigt. Några förkylningar på det skulle ju ta ner vem som helsts humör! Stor kram på dig solstråle!!

2009-01-17 @ 20:05:33
URL: http://http//:litenstjerna.blogg.se
Postat av: Johan Ljusarve

Jo men Green Wing har jag kollat på, de är faktiskt en av mina favorit serier, tycker att den är helt underbar. Psykologen är ju bäst ^^

2009-01-18 @ 01:51:33
URL: http://alltomkringoss.blogg.se/
Postat av: Johan Ljusarve

2009-01-19 @ 00:12:37
Postat av: Johan Ljusarve

Har du inte kollat på Howls moving castle så tycker jag att du ska göra det, det är en helt underbar film, försök bara få tag på en engelska versionen, för den är lite bättre tycker jag. Green Wing gjorde dom tyvärr bara 3 säsonger av, 3 säsonger och ett special avsnitt rättare sagt. Det är ju bara att ladda ner dem ju =) Jag har kollat på den ett par gånger och den är precis lika bra varje gång :)

2009-01-19 @ 00:16:13
URL: http://alltomkringoss.blogg.se/
Postat av: Mel

Skridskor någon dag lät ju superkul, vart är det tänkt att åka då? PUSS!

2009-01-19 @ 17:27:18
URL: http://http//:litenstjerna.blogg.se
Postat av: marie-louise

mm känner igen det där om att de äter en ur huset och att inte få pengarna att riktigt räcka till, till allt det där man måste, borde och vill. du blir säkert frisk snart och det är säkert inget allvarligt. lycka till nu i morgon. (för det var imorgon läkaren var va?) puss

2009-01-20 @ 20:58:14
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Malle

Haha, din karl ska väl inte vistas på is överhuvudtaget? :P

2009-01-21 @ 00:37:54
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0