På jobbet och grymt hungrig!!

Sitter och väntar på några som är på luch. är svårt att gå när dom inte har kommit tillbaka. fan. dom har ju typ varit ute i en timme nu!

nu är det lite senare och jag har precis kommit tillbaka från lunch och nu är jag mätt och lite gladare. jag överderv nog litegrann tidigare, för jag var väldigt hungrig och då kan man bli rätt grinig. det är iaf mysig sol ute och vi har suttit i den och ätit vår mat. mumma! är redan trött på dagen och vill hem. det är den dummaste tiden att börja 8.30 till 17.30 tycker jag. man blir så trött på det passet.

jag behöver också skörda min farm town, men jag orkade inte det igår. jag kommer hem vid sju-tiden ikväll så om nån är sugen på att skörda där så skriv till mig. ;)
ni vet vilka ni är.. :D

så länge!
kry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0