jees jag fixade min teenta!!

hej alla vänns!
idag har jag haft anatomitenta! jag scorade 80% på den, vilket jag har hört kan vara VG! hihihihi. kul sånafall! :D jaja. jag har funderat på att ta mig ett besök hos naprapaten bara för att testa, nån som vet vad som händer och vad det kostar?
ååh på fredag blir det lunch på dagny's med Anna dom kommer ha så jäkla god mat där då!! garlic och peppargrillad kycklingfilé på spett, med tzatsiki till och klyftpotatis, bbq-grillad fläskfilé med portvinsås, panerad rödspätta med remouladsås och ricottafylld tortellini med parmaskina, soltorkade tomater!!! Hur i hela friden kan det INTE vara gott liksom?????? måste dit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0