Kursstart

Iadg hade vi kursstart på delkurs tre som relativt ingående kommer ha temat hälsa. Vi kommer att ha en gruppuppgift där vi ska göra nåt som har med hälsotema att göra och montrar och grejer och en massa. sen ska vi skapa en "trend" på nån skola som ja. ska vara nåt med hälsa.

Över till hur det var i helgen. :D
I fredags var vi över till Rikards bror som bjöd på tacos, mycket mysigt. Det var jag och Rikard, Henrik och hans tjej Kajsa. Trevligt! Sen i Lördags var det lite stressigt.. Då skulle vi först köpa en present till min systerdotter som fyllt år, min syster som också fyllt år, samt hennes sambo som OCKSÅ fyllt år (ja hela den familjen, utom min äldsta systerdotter fyller år i oktober). Så det fixade vi så fort affärerna öppnat, sen kl 14 var det MASH pain(t)ball, det var JÄKLIGT KUL!!! det höll på till cirka halvfem, sen snabbt ut till syrran som hade kalas, käka lite där och umgås och ha det trevligt, sen in till stan igen, fixa iordning sig och lägenheten, för kl 19 skulle vi ha förfest. :D hahaha blev lite stressigt ett tag men det ordnade sig. Vi hade alla väldigt trevligt och det lär nog bli fler förfester och paintballsmatcher hoppas jag. :)

Imorrn blir det livräddning och simning i skolan. jag har KÖPT en ny baddräkt enkom för detta. Jag är lite orolig. jag kan inte dyka så långt under vattnet. :/ jaja. får se hur det går. Kul blir det säkert iaf! :D
Onsdag blir det bugg!! :D:D i like! tror jag! :D

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh åh åh! Bugg som är så superkul! Och jag hörde att ni skulle rida också? :)

2009-10-28 @ 15:12:18
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: LindaLindaEG

hihi ja. jag som typ suttit på en häst två ggr i mitt liv. :D Det var grymt roligt att dansa bugg idag! jag var sketabra på det!!! :D hahaha

2009-10-28 @ 19:16:12
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jaaaa!!! Och vi ska ha en massa filmkvällar med våra bästisar Ben och Jerry och vi ska göra egna potatischips och moffa popcorn och göra godaste bålen och bara leka och massa dunderkul!!!

2009-11-23 @ 20:25:50
URL: http://laviedefleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0