ja nu sitter jag här igen.

det har gått fyra dagar (eller är det tre?) sen jag sist skrev. jag är fortfarande sjuk. Har inte så mycket ont i halsen längre, bara när jag toknyser, vilket jag gör om jag nyser, eller om jag hostar. Då gör det skitont. hela vägen ner till lungorna. Det kommer bli en astuff vecka nästa vecka. hur sjutton ska jag orka? men det får bara gå. så enkelt är det. har heller inte riktigt kommit ner i min vanliga temp än, just nu ligger jag på 37,2-37,5 när jag annars vanligtvis brukar ligga på 36,4-36,7. ja. bäst att ha med sig alvedon och ipren tror jag. och halstabletter. och honung? kan man ta med sig det på nåt smidigt sätt? Finns det på tub? tacksam för snabba svar på det. ;) Nej. nu har jag klagat nog. Nu vill jag prata om nåt roligt. som Malles inflyttningsfest nästa vecka kanske? ser verkligen fram emot det. Fast tydligen skulle min granne under också komma. är fortfarande lite förgrymmad på honom för han bad aldrig om ursäkt för att han betedde sig tölpaktigt den busen! :( Inte öppnade han heller när vi knackade och skulle prata med honom efteråt! fast han var hemma!!! nej. jag skulle ju prata om nåt roligt. Jag fick blommor av min älskling igår!!! :D fast jag var lite sur för han kom hem två timmar efter att han sa att jag kommer strax. Men jag fick blommor!! :D TIO RÖDA ROSOR!! det betyder visst; vill du gifta dig med mig? men han hade inte räknat dom innan tydligen så det gilldes inte. För min del gjorde det inget att det inte gilldes. Det är INGEN brådska med sånt otäckt. Fast det är ju väääldigt fina klänningar.. och UNDERBARA skor.. och GOD MAT!!

Kommentarer
Postat av: Mel

Kanske en termos med honungsvatten? Det tror jag vore fint för din hals efter en stund i en syrefattig föreläsningssal sötis! Oh, jag tycker också det är hemskt fina klänningar när det vankas bröllop :D

Krya på dig lilla bus!

KRAM

2009-09-07 @ 11:03:20
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset emelie! hade inte en tanke på det faktiskt faktiskt. :D

vi har ju inte så mycket föreläsningar nu utan vi har idrott. har vart ute hela dagen idag, vilket inte var så bra för min hals.. imorrn ska jag hålla i lektion och då ska vi va ute.. :P

2009-09-07 @ 21:10:03
Postat av: Sophia

TSSS!!! Om han fårgade om du ville gifta dig med honom (det är väl sånt man frågar när man förlovar sig?) så hade ditt hjärta skjutit små fyrverkerier och ditt leende kunde ha rullat flera varv runt huvudet (inte bara till öronen^^). Hihi

2009-09-08 @ 11:13:17
URL: http://laviedefleur.blogg.se/
Postat av: LInda

hehehe jaa, det hade det nog gjort förstås, fast det är nog allt liite tiidigt än.. :D

2009-09-08 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0