jag trodde det skulle bli bättre..

.. men nu har det blivit sämre igen. :/ min förkylning är nästan bort oh ja! hostan är kvar. febern har blivit högre. fast inte hög förstås. nu ligger jag på 37.5 igen, vilket för många inte är någon feber alls egentligen. JAg har rätt låg temp vanliga fall och detta är alltså lite mer än en grad högre än jag normalt brukar ha. på onsdag om inte detta är borta har jag haft feber i TVÅ(!) veckor! inte normalt. inte normalt. dessutom måste jag ju gå till skolan hela tiden så jag får ju ingen möjlighet till att vila upp mig heller. :(((

HAJK IMORGON! tur att det är i mullsjö så jag kan sticka hem och sova om det behövs.

Kommentarer
Postat av: Malle

Låter faktiskt inte alls bra med feber i två veckor, helkonstigt!!!

2009-09-13 @ 15:31:39
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: marie-louise

vad säger vårdcentralen då?

2009-09-14 @ 08:29:13
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Linda

jag var på vårdcentralen idag. Dom hittade INGENTING! så besviken är jag nu. jag menar här har jag dragits med feber i två veckor, jag har inte fått komma på besök. Så får jag prata med en vettig sköterska idag, så jag får en snabb tid, jag utsätter mig för blodprov och allt och dom hittar INGENTING! gah.

2009-09-15 @ 13:57:43
Postat av: Malle

Hahaha gött att du gillar arsel! :P

Jaa, det är Rikards bil :) Om han inte tycker jag ska ha den där så får han gärna säga till :)

2009-09-15 @ 14:49:28
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0