Vem vann? JAG!

Hej allihopa!
Igår var jag på en MYCKET trevlig kräftskiva hemma hos älsklingens morbror. Vi hade roliga "hattar" på oss, som egentligen var mössor av olika slag som älsklingens söta mamma hade fixat från sitt jobb. Jag har kvar min för det var faktiskt så att jag PASSADE i den! :D haha. Så var det ju så att U och K också hade fixat en rolig tipspromenad som handlade om Rikards morbror och även en ja. vad kallar man det? ordleksstäder? jaja. Det råkade ju bara bli så att jag vann. Båda. eller ja. jag menar. Jag vann tipspromenaden. Fast jag fick lite hjälp med födelsedatum annars hade jag nog inte vunnit. :P och den där andra ordleeksgrejen vann jag OCH sötnosen (fast egentligen var det bara jag). :) Vi kom på delad första plats med sötnosens lillebror och hans tjej (också tack vare hans tjej..). haha. :D

Efter denna roliga kräftskiva var jag ju helt klart tvungen att åka hem till Malle som hade inflyttningsfest i den lilla söta gula stugan! Det var EN MASSA människor där. Nej. jag vet inte vilka alla var. jag kände inte ens hälften. Dessutom träffade jag på grannen. vi hade ett snack. undrar om han kommer ihåg det. han sa att han älskade mig typ fem ggr. hahaha! Iaf. Vi hade ett snack. Jag hoppas han kommer ihåg. men jag tror inte det för han satte på musik när han kom hem på natten. jaja.

detta var min trevliga kväll igår! och tillsist vill jag bara skriva att ni borde göra ett besök på ett lingons blogg. Jag gillar den skarpt.. :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Mucho trevligt att du trillade förbi på partajet! :) Jag såg allt att du o Tobben hade ett snack där nån gång men jag glömde fråga förut vad ni pratade om :) Jag hörde att han var rätt arg när han gick hem hehe, han kanske spelade lite ursinningsmusik? :P

Tack för promenaden idag, det gör vi om imorrn och då lovar jag att ta på mig bättre kläder :D



PYSS!

2009-09-21 @ 19:52:23
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Mel

Haha! Jag trodde först att det var malles granne som hade sagt att han älskade dig fem gånger. Skumt tänkte jag ;)

2009-09-23 @ 12:03:12
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: LindaLinda

hahaha!

jaaa det hade ju varit riktigt skumt! snäppet mer än min egen granne skummt. haha

2009-09-23 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0