ÅNEJ!!

Nyss hemkommen från stan. Det var långöppet idag och massor med folk. Jag hade kollat ut en skitsnygg klänning på Lindex, fast enbart via reklamskylten för den hade inte kommit in än. En underbart vackert sommargul klänning! Som jag såg framemot att få prova och köpa! Fick höra häromdagen att nu hade den kommit in i lagret och såklart begav jag mig dit idag med Rikard i släptåg. När jag får se den där underbart vackra klänningen så är den GRÖN?!?!? Inte bara grön, utan spygrön!!!! Sån besvikelse.

Till middag idag åt jag 250g biff med sallad och selleri. Imorgon är sista dagen och jag längtar sååå fruktansvärt till lördag. Eftersom jag vet att sista dagen är imorgon så är det jäkligt svårt att hålla sig ifrån faktiskt. trodde de sista dagarna skulle vara de lättaste men så var visst inte fallet. skummt som hejsan. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0