Äntligen!

Åt färdigt min mat för en kvart sen. Då hade jag hållt på och ätit i ca 50 MIN!!! sanslöst. Rikard fick äta ute i köket idag. Lite elakt men han var elak först! Han hade planerat att göra fläskpannkaka. Som JAG fick göra smet till. Det är liksom en av mina favortirätter! Hur skulle jag kunna sitta här och se honom äta det och jag inte kan??? VA?? Så han fick sitta i köket. Jag åt mina jävla biffar och sallad med olja och citron. FAst jag fick äta en frukt till idag också. Ett päron åt jag då. Nu har jag ont i underkäken av allt tuggande.

Detta var då alltså dag 9 på min diet.
hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha! Va kass du är! :P När jag kört mina pulverdieter har jag lagat mat och bakat åt övriga i familjen VARJE dag. Är det inte bättre att utsätta sig för frestelser å sen se att man inte MÅSTE ha utan kan stå emot!?

Kram

2010-04-26 @ 18:57:40
Postat av: Linda

haha DU JA!

är det något riktigt riktigt gott som idag.. Då kan jag nog inte stå emot, så jag vågar inte ens försöka. Inte när jag har så få dagar kvar... :P hihihi. Fast jag har faktiskt lagat mat åt Rikard några dagar. :) Hade tyckt synd om honom annars. :D haha

Kram på dig syrran!

2010-04-26 @ 21:41:38
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: Liza

fast ja tycker biffar å sallad låter riktit gott ja =) dä ä sånt ja brukar äta emellanåt.. ä ja konstig då?

2010-04-27 @ 08:51:01
URL: http://lizavanamnet.blogg.se/
Postat av: Linda

haha nej då, biff o sallad kan vara riktigt gott. Om man får krydda.. ;) haha

2010-04-27 @ 09:55:02
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0