DAG 13

Sista dagen!!!! GAH!! :D som jag längtar tills imorrn! Fast det känns lite konstigt också, för nu har jag ju vant mig vid den här maten. Jag tänker liksom, men! vad ska jag äta imorrn?? det står inget mer på pappret??? Men sen kommer jag ju på att jag får ju äta normalt från och med imorrn. ;) Men jag måste säga att den här dieten har ändrat mitt tankesätt rätt rejält. Från och med nu kommer jag nog äta mycket mer sallad än innan och mycket mer frukt och såna goa grejer. ;)

Frukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit och ett rostat bröd utan smör eller pålägg.

Kommentarer
Postat av: carina

Heja på, Linda! Du kan få mycket goda recept av oss om du vill!!!!!

2010-04-30 @ 13:45:17
Postat av: Linda

Åh Tack Carina! Det tar jag gärna emot! :D

2010-04-30 @ 15:37:50
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0