DAG 2

Dag nummer 2 på dieten som ska vara i tretton dagar.

Frukost: En kopp kaffe med en sockerbit.
Kaffet blev bättre idag, inte lika blaskigt. Faktiskt rätt stor skillnad! Fortfarande äckligt förvisso. :D Har också upptäckt att kaffet är mindre äckligt när det är varmt för då känns inte smaken lika mycket. urrk för kaffe! Jag längtar till imorrn. Då får jag äta ett rostat bröd till! :D

Igår kväll mådde jag inte så bra, magen kändes väldigt skum och värsta huvudvärken var på väg att infinna sig. Jag tänkte bäst jag går o lägger mig tidigt. Vid halvtio skulle jag hjälpa mamma med en grej på datorn, var färdig  vid tio. Då var jag helt plötsligt hur pigg som helst och jag var uppe till kvart i elva, men fortfarande lika pigg så jag hade jättesvårt att sova! vet inte vad det berodde på. Imorses vaknade jag upp med 37,7 graders feber, vet inte om det har att göra med förra veckans sjukdom eller med visdomstanden som håller på att växa febrilt, eller om ddet har med dieten att göra. Har redan märkt av lite humörsvängningar särskilt efter sju-tiden igår..

UPPDATERING:

Har precis ätit lunch. Tio skivor skinka och tre dl naturell yoghurt. Jag gillar inte naturell yoghurt så mycket visst. Men skinkan var GÖÖÖÖR GO! :D haha.


UPPDATERING 2:

Ätit middag. biff på ca 250 g + sallad med olja o citron. Det tar lång tid att äta och samtidigt som jag känner mig mätt, så känner jag mig också fortfarande hungrig. jobbigt läge. :P Inte lättare när rikard sitter bredvid och äter KORV MED BRÖD!!! ååh så gott det skulle vara just nu då. Med ketchup och starksöt senap och gurkmajonäs... mm.. jaja.

Har haft den första "utrensningen" eller vad man ska säga. min mage är inte alls van vid allt detta så det kom minsann en ja. vad säger man? ja en liten explosion vid halvtre tiden. Inte så trevligt. Men inget sen dess så det var nog bara utrensning som sagt. Nu får vi se hur kvällen utvecklar sig eftersom jag känner mig smått hungrig fast jag åt färdigt min mat för ungefär en halvtimme sen. drick vatten står det om du är hungrig. får väl göra det då.

tills imorrn.

Kommentarer
Postat av: Memmlis

Stackare, det där med kaffet lät inget vidare! dock tyckte jag din biff lät bra mycket smaskigare än den grillade korven =) Vad är detta fär underlig diet? Kaffe liksom?

2010-04-19 @ 22:29:25
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Linda

Köttet är inte godare än korven, kan jag lätt tala om. Jag har bara stekt den i pyttelite olivolja, UTAN KRYDDOR!



Den här dieten är väldigt speciell! :D haha, man äter mycket proteiner, typ inga kolhydrater och sjukt mycket kaffe.. :D

2010-04-20 @ 09:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0