DAG 3

DAG NUMMER 3

Nu sitter jag i skolan och dricker mitt jäkla äckliga kaffe. Det är mycket äckligare här än hemma iaf. Jag äter också ett rostat bröd, men det är inte längre hårt eftersom jag tog med det till skolan i en plastpåse. Adde som också går på dieten, hon dricker minsann det där jäkla vattnet som man ska dricka när man är hungrig och MINST TVÅ LITER om dagen!


UPPDATERING:
Har precis kommit tillbaka till datorn efter lunchen som idag bestod av fem skivor skinka, två ägg och sallad. Det tog ca 40 min för mig att äta, förstår inte hur jag kan äta så långsamt! äggena tog nog mest tid. Dn sista delen av det sista ägget fick jag tvinga i mig för jag var så mätt på ägg. uuh. Undrar hur jag ska fixa dom andra dagarna med ägg om jag redan är trött på det?


UPPDATERING:
klockan börjar närma sig halvåtta.
Har käkat kokt seller, en tomat och ett päron till middag. Fortfarande mätt! :P haha. fast jag kände mig jäkligt konstig i magen ett tag efter att jag käkat upp allt vid kvart över sex. hehe. får se hur man mår imorrn. :P

Kommentarer
Postat av: Malle

Det där måste vara den konstigaste dieten jag nånsin hört om :P

2010-04-20 @ 19:28:49
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hejja! Vad duktig du är Lindu! Pepp pepp!!

2010-04-20 @ 19:45:46
URL: http://omsocker.blogspot.com
Postat av: Linda

haha va? Den är superbra MAlin! Jag har hört om den tidigare och då skulle den också vara super! :D Funkar den så funkar den, annars så har jag ju provat iaf. :)



Bra att du peppar mig PHIA!! känner just nu att jag gärna gärna skulle kunna ta mig nåt att tugga på, vad som helst! MEN JAG FÅR INTE. får inte!!!!

2010-04-20 @ 20:50:27
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0