DAG 4!!

Det har gått tre dagar. Inne på min fjärde. Har inte ätit frukost än, för cafeterian öppnar inte förrän åtta. Måste köpa det äckliga kaffet där. Nu kan man säga så är det ju faktiskt bara tio dagar kvar! Om tio dagar får jag äta vanlig mat! :D Om jag ska till skolan på måndagen (om tolv dagar) Då ska jag dit och sätta mig och äta frukost på Napoleons konditori kl sju. ja det ska jag. Sen ska jag köpa subway. MOAHA! Och SEN! När jag kommer hem ska jag göra Sannas UNDERBART GODA PASTA AL POLLO, med fetaost och soltorkad tomat och goa grejer i.. Ett lingon heter hennes fina matblogg, saknar du inspiration så gå dit och kika. Helt fantastisk!

Nu har helA dagen gått.

Till frukost vart det kaffe med en sockerbit. (ADDE FUSKADE OCH HADE MJÖLK I SITT!!)

Till lunch blev det tre dl naturell yoghurt och 1 liter brämhults apelsin juice. SÅ god!! Jag blev supermätt på det! helt skumt för det tänker man ju att det ska man ju inte bli. Höll på och dricka den där juicen i nästan 40 min! god, men svårt att få ned den fort. :P

Till middag har jag ätit en riven morot, ett hårdkokt ägg och en liten burk med naturell keso. Morot + keso = gott. tycker jag iaf. :D Har blivit orange om naglarna sen jag rivde moroten.

Imorses var det jobbigt. Då vaknade jag suuuperhungrig. Drack några glas med vatten och "glömde bort" hungern. sen dess har jag inte känt av något konstigt eller nåt, tror magen börjar anpassa sig nu.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallihallå Linda! Vad kul att du kommenterade min blogg! Och angående inlägget så var det inte meningen att "skylla" på någon, och det var inte du som fick alla jag kände att gå med då det även var en massa skåne-vänner som gjort det, den växer som tusan den gruppen :)

Och självklart tycker jag att det är bra att människor engagerar sig för saker och ting och absolut är den här historien med Maya hemsk och jag hoppas verkligen att hon räddas...

Vad som gör mig lite förvirrad är när människor inte ser helheten av ett problem utan bara fokuserar på en liten liten del... Men jag tror säkert att du är klokare än så, Linda, det vet jag att du är... Men vissa andra är inte det. :)

2010-04-21 @ 20:22:56
URL: http://egentligen.blogg.se/
Postat av: Malle

App app app! Nu får Adde avsluta dieten och inte göra om den på ett år!!!!!!! :P

2010-04-23 @ 19:14:37
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0