Dag 5

Dag nummer 5 på dieten. Det går framåt. Har varit så himla sugen på sötsaker idag, inte all sorts, utan kakor av alla de slag och massa fet man o grejer. Har dock kunnat hålla mig undan. :)
Ett kan jag säga redan nu. På lördag kommer det bli joooobbigt.. Först har jag statistik omtenta som jag ska göra. Vet inte när jag kommer att anlända till falköping igen. Sen blir det möte på kvällen med queen of spades som jag nyligen blivit medlem i, efter mötet blir det bowling. Undar hur jag ska orka? särskilt som att det inte kommer vara mycket mat den dagen. :/ meeen det ordnar sig nog. :)

Det här har jag ätit idag:
Frukost: en riven morot med citron
Lunch: ett stekt torskblock med citron
Middag: 250g biff med sallad och selleri.

Mådde inte så bra ett tag idag, vid halvfyra tiden började jag känna mig rätt konstig i magen, när jag kom hem vid kvart i fyra vart jag tvungen att lägga mig en stund. Gick över till halvsex så det var ingen fara. :)
Lunchen tog en jäkla tid att äta idag, började vid sex, var färdig tio i sju. Fattar inte hur det kan ta så lång tid att äta?? jaja. Skriver igen imorrn. kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0