Dag 6

Redan dag 6!!! jag tror jag kanske kommer att klara det här faktiskt! :D
Igår var jag så jäkla sugen på kakor och grejer så jag blev lite rädd. Natten till igår hade jag också en mardröm om att jag åt kakor utan att tänka mig för och sen kom jag på mig själv och fick värsta paniken. haha. Tror jag drömde nåt liknande inatt, men det kommer jag inte ihåg. Iaf

Frukost: Kaffe med en sockerbit och ett rostat bröd. (ja utan smör och pålägg.)
Nu är klockan ett och om en halvtimme ska jag käka lunch. konstigt nog sp smakade kaffet inte lika äckligt idag, men jag tror det är för att dom senaste kaffekopparna dracks på hlk och där är det verkligen skitäckligt. Nu gjorde jag mitt eget kaffe igen och då kan man ju få det lite mindre äckligt. :P

UPPDATERING: Käkade lunch för ett tag sen, bidde en stor riven morot och två hårdkokta ägg. Som knappt gick ner. Jag kommer aldrig äta hårdkokta ägg igen efter den här dieten. Inte utan en jäkla massa kaviar iaf! På tal om kaviar. Visst ska man ju säga Kaaaviar och INTE kavviar! det stavas inte ens kavviar! Är man svensktalande så ska man betona första vokalen mest. Om det inte är taget från ett annat språk. Det kanske kaaaviar är? Undrar varifrån såna fall..


UPPDATERING: Åt middag vid sex-tiden. Eller ja. maten var färdig kl kvart i sex, ett kycklingbröstfilé, och lite lårfilé. (skulle vart en halv kyckling, men orka köpa en halv kyckling??) Sallad med olja o citron till det SÅ SMASKIGT! (inte). Jag var redan mätt när jag började äta, åt ändå för det måste jag ju. Färdig vid halv sju ungefär. Nu är jag fortfarande sjukt mätt och bara jag tänker på någon form av mat eller nåt så mår jag lite illa. skummt.

puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

håller mä! dä heter kaviar inte kavviar eller kavviaaar som endel säger, ser dom inte att dä står kaviar? blinda tokar!

2010-04-23 @ 15:17:25
URL: http://lizavanamnet.blogg.se/
Postat av: Linda

ja!! hahaha

2010-04-23 @ 18:49:42
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: Malle

Hahaha jaaa Liza! Fattar inte hur man kan få det till Kaaavviaaar, vad tror dom, att vi bor i frikking Frankrike eller? shettablööö.

2010-04-23 @ 19:16:51
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0