Dag 7

Idag är det dag sju. klarar jag bara den här dagen så borde det inte vara så jobbigt sen. jag menar nu kan det ju bara gå neråt? :)

Startade dagen kl halv sju imorses, skulle iväg till min omtenta i skolan. Drack te vid halv nio ungefär.
"Normalt" vid den här tiden brukar jag annars äta lunch, MEN! idag fick jag inte äta någon lunch. :( nu är jag huuuungrig hungrig! Fast ska äta lammkotlett och en massa frukt sen till middag istället. :) vid fem ca hade jag tänkt.

Blir också möte med queen of spades idag! ser jag framemot! :) Första mötet för mig och det enda jag får dricka är VATTEN! så skoj.. not. Vid tio tiden ca blir det bowling får se dock om jag orkar efter dagen. Men det gör jag nog! :D

Bara timmarna fram till middagen kunde gå liiite fortare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0