DIET

hej alla!
Idag är första dagen på min diet. Jag har börjat med frukost vid ca 10, en kopp med kaffe och en sockerbit där i. Jag som normal inte gillar kaffe, kommer nu att behöva dricka det nästan varje dag i två veckor. utom typ två dagar. skojjigt! Iaf. jag gjorde kaffe för första gången till mig själv idag. Det blev INTE bra. jaja. en ny dag med kaffe imorrn! Kommer skriva ikväll igen och uppdatera lite med vad jag har ätit.
pusshej!


UPPDATERING:

Har nu ätit lunch för ett tag sedan vid två ungefär. Då blev det två hårdkokta ägg, en tomat och som jag tyckte först innan jag kokat dem, en jäkla massa spenatblad! Men sen efter att jag kokat dom där mängderna av spenatblad så var det inte så mycket kvar sen. det var okej. godare än kaffe. :P


Ytterligare UPPDATERING:

nu är klockan 21.40 enligt min datorklocka. jag åt färdigt min middag ungefär tio över sex och har klarat mig på vatten sen dess. Då åt jag iaf sallad med lite olivolja o citronjuice och biffskivor ca 250 g. ett tag mådde jag inte super, världens huvudvärk var på G, men den gick över efter att jag började läsa litegrann, skummt nog. har druckit lite mer än 2 liter vatten också som man skulle göra. Jag är fruktansvärt sugen på någonting nu, men jag ska banne mig vara ståndaktig o klara det här nu! just det! mig själv! så det så.
hörs imorrn.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Go go go Linda!!

2010-04-18 @ 20:33:32
URL: http://omsocker.blogspot.com
Postat av: Linda

:D

bra att du stöttar mig, ringer till dig sen när sötsuget sätter in då..? ;)

2010-04-19 @ 10:52:00
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0