gah! måste.. skärpa.. MIG!

Hej allihopa!
jag är verkligen inte en bra bloggare. tyvärr. blir väldigt sporadiskt, men jag ska försöka nu att åtminstone skriva varje dag den här veckan. Ni får skälla på mig om jag inte gör det. Men det kan jag lova, jag kommer iaf inte bli någon Kissie som uppdaterar tvåhundra gånger om dagen! nej inte så mycket kanske men nästan. :P

Jag är en sån där människa som skjuter upp allt. ALLT. Nu har jag massor att göra bara för därför. Varför gör man så? Dumma mig. stackars Rikard som kommer få stå ut med min ilska och irritation över allt och alla, för att jag är stressad över en massa andra saker. Jag ska försöka vara snäll ändå. Jag har ju bakat kladdkaka idag iallafall.

På onsdag nästa vecka blir det en tripp till GBG med Sandra, Johanna och hennes arbetskamrat som jag inte kommer ihåg vad hon heter nu. Vi ska till nån studio och ta lite bilder. Ska bli skoj! Jag har ju haft sönder mina enda par jeans idag så det blir nog toppen! haha. Längtar otroligt mycket till söndag nästa vecka också för då ska jag o adde börja på nån diet. WIE! tror det blir sketabra. Dumma pappa-gener. fast pappa-generna är ganska så bra också. vissa delar är bra. Nu hör jag hur kladdkakan ropar från köket. Bäst jag går och ser vad den vill..

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0