Jag har hittat en skojjigt blogg! eller ja..

Hej alla! Blev en sen lunch för mig idag eftersom jag helt plötsligt fick vara barnvakt för mina söta vildingar! :) iaf, det blev två hårdkokta ägg och en riven morot. :)

hehe, har upptäckt en ny blogg idag. eller ja, vetväl inte exakt hur "ny" den är för er, men.. Det är en skavllerblogg och eftersom jag läser ganska många olika bloggar från så kallade "storbloggare" så kan jag tycka att den här är skitrolig ibland. Inte så att man asgarvar men sensationslysten som man är så. ;) haha.
den heter en procents sanning, fast nu har jag ju inte länken, tänkte inte på det.. aja, bara att googla så dyker den ju upp. :D ha det så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0