Många UNDRAR om min diet.

Jaa, känns som om det blir mycket frågor och förklaringar och sånt, så jag tänkte jag slår en fluga i en smäll och berättar på bloggen för alla dom som läser denna vilken inte kan vara mer än typ två. i veckan. jaja.

MIN DIET!

Handlar om att i tretton dagar, följa en särskild sorts diet, som gör så att man ska tappa ALLT ÖVERFLÖDIGT FETT, ungefär 4-20 kilo typ. Den kommer också att ändra kroppens ÄMNESOMSÄTTNING så man inte lägger på sig mer under nästkommande två åren. Efter avslutat kur, kan man återgå till hur man åt innan och det ska inte ha någon betydelse. Den här dieten är hård, men tydligen effektiv, eftersom den som jag gör dieten ihop med, Söta ADDE, har gjort den några ggr tidigare och det funkar på henne så varför inte funka på mig?

SÅ! nu fick ni en vettig förklaring, har ni några frågor var vänlig och kontakta mig.
Nä, skriv en liten kommentar så svarar jag såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

You go girl!!! Ses och ha det så bra tills dess!=)

2010-04-20 @ 21:29:11
URL: http://ninuss.blogg.se/
Postat av: Malle

Mja mjo nja njeee, låter verkligen som världens konstigaste diet, typ som en variant på GI fast med sockerbitar :P För tillfället känns det lite som när Ida badade fötterna i el-vatten och det kom ut klumpar och pormaskarna försvann på näsan :P Men det ska bli spännande att se resultatet hehe. Själv köpte jag en ny radda soppor idag hehe. Eller shaker rättare sagt :) Pyss!

2010-04-23 @ 19:12:53
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0