Ny dag nya tag!

DAG NUMMER 10!!!! WIE!! inte långt kvar nu!!!! fattar inte hur jag har lyckats hela den här tiden! För att vara mig är det otroligt starkt jobbat! Jag som annars älskar att äta både fet mat och kakor och chips o grejer. Nu är jag inte ens sötsugen!!! Måste säga att dag 4-6 var jobbigast för då tyckte jag att jag såg god mat o kakor överallt. Jag fick för mig att jag skulle kolla på en massa mat och bakrecept då som jag skulle skriva av. Tänkte först att det måste ju vara väldigt lockande, men det hjälpte faktiskt! :D

Idag har jag ätit den vanliga frukosten; kaffe med en sockerbit i och ett rostat bröd, utan smör eller pålägg. så himla gott. Upptäckte igår kväll att det saknades skinka till lunchen så jag får allt ta och pallra mig iväg och handla det sen. :) längtar ordentligt till imorgon för då är det JUICE till lunch!!!! det är så gott!! Längtar inte så mycket till torsdag för då är det ett helt stort torsblock som ska ätas och jag kommer ihåg från förra torsken att jag inte mådde riktigt bra efteråt. får se hur det blir den här gången och det kommer ju såklarty att dokumenteras här på bloggen.

Ska också på kryddparty idag! det ser jag verkligen framemot! haha. kommer ju inte få smaka på nåt men jag har ju faktiskt en näsa! :D

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du är så duktig! Vet inte om jag hade fixat den där dieten alls :P Ock jag kan tänka mig att du kanske märker på kroppen lite senare vad som har hänt, eller? är det två eller 4 dar kvar? Äh, får höra ikväll ju!! PUss söt!!

2010-04-27 @ 10:15:50
URL: http://omsocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0