Så jobbigt det kan va

ibland. har haft det tufft idag, men det är väl bara att vänja sig.

Malleballe o memmlisen är väl alldeles strax redo att börja titta på alice i underlandet, den filmen som jag ville se, och som jag blev medbjuden till att se idag, men det blev stopp för mig, jag orkade helt enkelt inte för tröttheten i sinnet. ATTANS! Jag vill ju så gärna se den! men får bli en annan gång.

Annars har det gått väldigt fort de senaSTE veckorna och jag längtar definitivt inte tillbaka till vanliga skolan. :P usch så jag ogillar det just nu. VARFÖR kan det inte vara slut snart??? jag ser redan typ inte fram emot att skriva c-uppsats för det kommer bli tråkigt. Tur att jag har en sån himlabra skrivarkompis!! (^ADDE^) sen har vi ju faktiskt ett rätt så intressant ämne med, men kommer att bli tråkigt just för att man måste använda sig av ett sånt där knäppt högskolespråk som är så svår6t att förstå.

hm. jag är supertrött idag, blir till att lägga sig tidigt tror jag allt.
hörs imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Malle

Ja, den skulle du vart med på för den var jättebra! :) Satt o fnissade lite mest hela tiden :D PYSS!

2010-04-08 @ 15:40:51
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0