Undrar jag hur mycket det kan bli?

Sitter och funderar över hur många kilon jag kan ha gått ner nu..? Har bara vägt mig första dagen innan jag började med allt. Vill inte tala om hur mycket det var för då blir ni chockade. :P Kan tala om hur många kilon jag tappat sen dock. ;) haha. Men har iaf märkt litegrann på kroppen. Den har ändrats lite. Ja, jag har inga förväntningar iaf, detta har bara varit ett test, ett försök på om denna diet verkligen funkar eller inte. Om det verkligen är så som det står och så vidare. Är det så ska jag med glädje rekommendera den till alla som behöver den. Då tänker jag såna som är mer åt det överviktiga hållet, inte såna som är smala redan, men bara lagt på sig ett par kilo som faktiskt GÅR BRA! Inget fel alls tycker jag. Å andra sidan så ska man ju trivas med sig själv också, men det får inte bli till det extrema. Haha fast nu kom jag ju på att alla har ju tillgång till den här dieten nu, för jag skriver ju exakt vad jag äter hela tiden. :P Fast det spelar ju ingen roll för jag antar att om man har en sjukdom som till exempel anorexi eller bulimi, så skulle man nog knappast att välja gå på den här dieten ändå.

Nu har jag totalt kommit bort från ämnet. Jag skulle skriva om vad jag ätit till muddag igår för det glömde jag igår, sen skulle jag skriva vad jag ätit till frukost idag också.

Middag igår den 25/4: Kokt selleri, en tomat och en frukt.

Frukost IDAG: en kopp kaffe med en sockerbit. och idag var kaffet äckligt igen.

Kommentarer
Postat av: Tove F

Det lät inte som någon vidare frukost och lunch.. Är du inte konstant hungrig hela tiden på det lilla? Själv är jag ju hungrig typ jämt, och ändå äter jag massa mat :P

2010-04-26 @ 12:29:34
Postat av: Linda

Hehe ja Tove i början var jag rätt så hungrig, så då drack jag en massa vatten, verkligen en massa vatten, men nu är jag typ mätt hela tiden. Antar att kroppen har vant sig nu. Så det är ju bra att jag har vant mig vid att äta mindre för jag åt ju för mycket förut. ;)

2010-04-26 @ 13:36:50
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0