WIUE!

Hej Alla!
Är så ootroooligt pigg idag! :D haha. Gick upp kvart över nio. inte vanligt för mig! ligger till minst tio iaf. Hade kunnat gå upp ännu tidigare för jag var pigg innan, men ja, låg kvar en stund för att tänka lite. Haha älsklingen min ligger fortfarande kvar i sängen. Va o hoppa på honom lite förut men det hjälpte inte. :P

Idag är det 8:de dagen på dieten! Nu är det snart färdigt!!!!! GAH! jag längtar SÅ(!!) efter mat!!!! Krydda! SALT OCH SVARTPEPPAR!!! MMMMMM!!!

Till frukost idag har ja druckit en kopp kaffe med en sockerbit. haha. är lite rädd. Smakade inte lika äckligt idag som det brukar. Börjar jag bli van? Sa till mamma efter första kaffekoppen; jag kommer aldrig någonsin dricka kaffe igen efter det här! Hon svarade: Jag tror att du visst kommer göra det. Har man druckit kaffe på morgonen i elva dagar så! ;) Hoppas verkligen inte hon har rätt. FÖR JAG GILLAR INTE KAFFE! det är äckligt. så äckligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0