DrängarNA!

Wihu! Drängarna är i Falköping! hade tänkt och fara dit och se dom. får väl se om jag hinner. Skulle vara kul! Haha kan inte så många av deras låtar men ändå. Jag gillar dom! Jag är SUPERPARTUSUGEN på PARTYMUSIKSställen! var? var var var?? SOPHIA! vi måste gå ut snart, jag är SÅ partysugen nu. Jag menar. jag är festsugen. bara vi girls liksom. på ett festställe där dom spelar ny musik. inte femtio-tal.. som visserligen också är bra, och dansvänligt, men jag är sååå partymusik just nu..


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag vill också följa med! jag vill ha en riktig utekväll med tjejer som bara dansar och har roligt! =) vi kan väl försöka styra upp nåt? Jag har alltid sovplats hos päronen! =)

2010-02-13 @ 19:32:43
URL: http://malinjo.wblogg.se
Postat av: Sophia

Hahah SÖÖÖÖT! Och vi spelade Betapet istället haha, det var kul!

Ja, jag är med partysugen! Hur mycket som helst!! Ska vi ta en spontanare någon kväll?? :D

2010-02-21 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0