VAR ÄR MIN KONTAKTLISTA?????

jag loggade in på msn. För första gången på typ ett par-tre månader. Fyra kanske. Det kommer upp en massa såna där som har addat mig och två av dom är helt ok. sen är det bara såna där ni vet reklamnissar som skickar ut skräp o sånt. alla dom nekar jag och blockar utom en som jag klickar i nej, blockera och anmäl för skräppost som jag kom åt. Då kommer det upp nån skum ruta som det står blabla i och jag läser den inte utan trycker bara på NEJ. DÅ FÖRSVINNER ALLA MINA KONTAKTER PÅ MIN KONTAKTLISTA!!!!! Nu har jag fyra kvar. känns tomt. Hade ju typ över hundra förut o nu är dom borta! Om du vet att du fanns på min msn, snälla skriv till mig, så jag kan adda dig  igen.

Nu över till nåt helt annat. Jag har matteprov på fredag. Inte vilket matteprov som helst utan det gäller ju då statistik. Jag HATAR statistik. Efter det är iaf. Det år så tråkigt och jag fattar ingenting och jag ska ha TENTA i detta! helt sjukt!! Kan någon förklara för mig vad chi-2 går ut på? eller hur man räknar ut ett t-test??? standardavvikelsen har jag fattat nu på ett ungefär, men det är jobbigt det med. men liksom. har nån ens hört talas om dom är grejerna?? HJÄLP MIG!

dessutom fyller jag år på torsdag, jag kommer ha en hemsk födelsedag fylld av matte.. :((((
så ynklig

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tack vad fint sagt! :)

2010-02-23 @ 21:56:51
URL: http://virvelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0