Wheels

Min sötnos ska med wheels - båten imorgon.. :( jag kommer vara helt ensam i två dagar!! Oh FASA! haha nej inte riktigt. Känns rätt skönt faktiskt. ;) Ibland behöver man vara ensam och få perfekta tillfällen att träffa kompisar som man inte träffar ofta eller såna som man träffar ofta och fortfarande är lika underbara. ;) hehe. Dessutom så tyckte jag att älsklingen behövde åka iväg lite själv med sina vänner. dvs, jag hade kunnat hänga med om jag velat, men för hans skull så bestämde jag mig för att inte göra det (och lite för min egen skull för nu kan jag äta allt det som mitt hjärtegull inte tycker om och såklart FÅ PRESENTER när han kommer hem!!!). Man är lite smart ibland. :D haha. Men jag kommer ju sakna såklart. Fast det bara är två dagar. Det känns konstigt att sova ensam i en säng när man vanligtvis sover två..

Kommentarer
Postat av: Malle

Äsch du kommer klara dig fiiiint och säkert kommer du sova så gott att Rikard kommer få sova på soffan när han kommer hem, hoho. Nej det tror jag iofs inte :) Men imorrn ska vi umgås och det kommer bli SPLENDED! :) Inte ofta man använder det ordet. Vilka blir vi?? :) PUSS!!!

2010-02-10 @ 17:25:06
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0