Facebook är livsfarligt

Ja, det tycker jag nog faktiskt. Det är mycket som kan vara dumt med att skriva ut på facebook. Ibland tänker man sig inte för riktigt och då blir det inte så bra.. Finns ju mycket att diskutera gällande facebook men.. Jag har nog dragit öronen åt mig lite grann över hur pass privat man ska vara i sina meddelanden. Jag menar ALLA ser ju. Även om man bara har en kompis så kan den sprida vidare till sina kompisar osv. Sen känner jag mig lite obehagligt berörd av de som inte vet vad som ska hållas hemma och vad som passar att nämna på facebook. SOm sagt alla ser verkligen och det blir mycket snack och skvaller. Det är kanske inte riktigt det man vill sträva efter, men vad vet jag? Jag har iaf funderat mycket på det privata och hur mycket man ska tala om för andra. Ni andra, ni får göra som ni vill, det bryr jag mig inte så mycket om så, men jag vill att ni ska veta att jag faktiskt har funderat. ;) hihihi.

Annars har jag haft sötaste Phisen på besök här idag! Vi tog oss lite soltid på några filtar och pratade lite, sen vandrade vi till den stora staden och självklart handlade jag en massa. Som kanske egentligen var onödigt men sååå snyggt! EN ILLROSA BIKINI!!!! love..
Sen käkade vi glass. B&J's glass som vi hittade på NETTO(!). haha. den kostade 26 spänn men sååå värt det! DEN VAR GRYMT GOD!! Den som säger nåt annat är dum. :P Nu sitter jag och väntar på att Rikard ska komma hem så vi kan laga mat tillsammmans. Han är seriöst världens bästa pojkvän och jag älskar honom mest av allt! (ja och min lilla söta kissebebis Sigge också förstås.. fast han är ju egentligen vuxen nu och rätt så tjock. Men han är min bebis iaf!)

Vi ska laga kycklingfilé i ugn, det är så jäkla gott! smakar precis som helstekt kyckling i ugn!! Åh längtar tills det är färdigt!!!! :D:D

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHA "Den som säger nåt annat är dum" Jag håller SÅ med dig! :P

2010-06-01 @ 18:30:58
URL: http://omsocker.blogspot.com
Postat av: Linda

hehehe ;) Mer B&J's åt folket! :D

2010-06-02 @ 12:01:13
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0