GAH!!! frustration..

Ja, idag är det då studenten. Ja, jag var o köpte en blomma igår. Jag fick med mig ett kort och en sån där klistergrej som man fäster kortet runt blomman med. Idag för typ en halvtimme sen, skulle jag sätta på det där kortet med den där klistergrejjen. Då är klistergrejjen borta!!!! SLÄNGD(!) av Rikard som alltid lyckas slänga saker jag ska ha. JAG BEHÖVDE DEN! och nej. Det duger inte med vanlig tejp för mig. DET BLIR FULT DÅ!!! Om man tydligen inte kan ha en bänkdiskmaskin i köket för att det blir fult, då borde man väl kunna förstå att det inte går att ha vanlig tejp för aTT DET BLIR FULT?? Frustrerad till max är jag nu. Bara över en sån liten sak? ja helt sjukt egentligen. Men jag hatar verkligen när det inte blir som jag vill och jag inte kan fixa det på nåt sätt. Värsta jag vet. Tur att jag inte är så långsint iaf. :) hihi.

Glad examensdag till alla studenter och stort grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0