JA så gick det.

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle få färg idag, eller om det var förrförra det kommer jag inte ihåg. Jag fick färg. RÖD färg. Inte skönt. Tur att vi ska lämna in arbetet imorrn så jag kan sitta och fila på det hela dagen istället. En vilodag från solen! Hoppas att vi får tillbaka det från handledaren i tid bara. Vill inte sitta från åtta till tolv på kvällen bannemig.

Fick höra häromdagen att Addes kille läste min blogg. Tyckte det var så trevligt med ytterligare läsare och FAN till min blogg att jag tänkte jag skulle nämna det. ;) GO SABA! hahahaha.
Btw Adde snart blir det roadtrip till jönköping och falköping!! :D (glöm inte bort det!!)

Nu ska jag nog gå och borsta mina tänder. Måste vara ordentligare med det där tandtrådsanvändandet. Men det är ju såå tråkigt juh!!! tar bara en massa tid när man kan göra annat. Snart ska det lukta gott ur min mun iaf. Rikard kom ut ur duschen. Han har använt min tvål som kallas för snowfairy. Den luktar tuggummi. (dEn är för alla glittriga fluffiga féer så vet inte riktigt varför han vill använda den..) (jo nu vet jag, för man blir ren och luktar inte svett. det sa han nu till mig. BRA! trodde väl det var därför man använde tvål.. haha)

Jag har kommit på att jag gillar att skriva saker inom parentes.

Kommentarer
Postat av: Memmlis

Hihihi, vad härligt att R gillar snowfairytvål =)

2010-06-03 @ 10:54:33
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0