Jaha. Twitter då.

Jepp. Får se om jag skaffar twitter nu då. Tydligen så var mina inlägg mer twitter än riktiga inlägg. PAH! jag ska banne mig inte skaffa twitter! fast det låter ju lite gulligt måste jag säga. twitter liksom. som en fågel. en sån där liten gråbrun söt sparv ni vet. TWTR TWTR! så sööt! jaja. Men jag kan ju bara twittra hemifrån eller från jobbet. Jag vill inte använda internet från min mobil, det tycker jag är onödigt. Vad ska man skriva eller twittra om från jobbet liksom? eller hemifråN? Nu ska jag städa. Nu ska jag laga mat. Jag ska laga makaroner och korv. Nu tittar jag på fotboll. Nu jobbar jag. Nu ska jag på rast. osv. hur kul på en skala?  ;) haha.
nej jag håller mig nog till bloggen. fast jag inte är så duktig på att uppdatera. :P 

Kommentarer
Postat av: Memmlis

Nej, nej! Det är riktiga inlägg du har! Bra mycker riktigare än



Bild på fjortis



Text: den här är köpt på



Bild på fjortis igen



Text: Den här kommmer från



Bild på fjortis



Text: jag och min nya X som är köpt på



BLA BLA BLA



Mycket bättra a la Lindastyle!

2010-06-23 @ 20:29:41
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Malle

Håller med ovanstående, dessutom är Twitter skitlurigt att följa med i och dööötråkigt att läsa!! Malle dissar twitter!!!

2010-06-24 @ 01:33:33
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Linda

WIHU! :D trevligt att ni tycker som jag! :D

2010-06-24 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0