Uppe med tuppen

Neeej inte riktigt.. Men uppe vid tjugo i nio var jag allt! Duktigt av mig! Fast har nu suttit i nästan 40 min och tittat på hm. inte bra. Hade ju kunnat göra en massa andra saker istället. Funderar på om jag skulle äta frukost nu och sen träna en stund och sen kanske göra sallad så den är färdig när man ska äta? Låter som en smart plan tycker jag. Hoppas på att handledaren skickar tillbaka exarbetet snart igen med ett OK så vi kan skicka den.. Om den dyker upp idag får jag väl sitta och grejja med den en stund också. Hoppas jag hinner ut i solen med i alla fall en timme och gotta mig. :D Kanske får lite färg den här gången? Verkar ju inte ta nåt på mig den där solen. Jag vil ju bli BRUN!! (as if) Jag har inte brunhetsgenen. Det är ju synd o skam. SOphia var och hälsade på igår. Vi var ute i nån timme knappt tror jag. Hon säger att hon hoppas kunna få lite färg och jag med. Då säger jag att jag lär inte få nån färg. Då säger hon att vi ska jämföra sen när vi kommer in för jag har vart ute längre och en stund igår också. JAg säger okej, men du kommer ha fått mer färg. Sen kommer vi in och hon säger att jag har fått färg. Jag säger då: ja men du då? Du har ju fått supermycket. Så kollar hon sig själv i spegeln.. JAA DET HAR JAG JU! Kolla alla mina fräknar!! (superglad typ) och jag säger: ja.. Sophia säger: men du har ju också fått färg. På halsen! (på halsen????? det var INTE där jag hade tänkt mig att få någon färg av solen, jag hade tänkt mig i ansiktet som till synes fortfarande är KRITVITT!)

Kommentarer
Postat av: Memmlis

Haha, på halsen? Ser framför mig hur Lindan promenerar gatan fram med huvudet bakåt och halsen upp mot solen =)



Jag fuskade lite igår, solade inne i en låda :P Har annars också det där pigmentet som inte gärna tar färg, alls.



KRAMIS

2010-06-02 @ 10:30:39
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Linda

haha javisst eller hur! :D hahah. Idag ska jag banne mig få färg i ansiktet!! Nu ska jag ut en stund, sen ska jag kika på exarbetet. FÄRG I ANSIKTET here I come! :P

2010-06-02 @ 11:59:00
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hahahah!! Halsen. Så bra! ^^ LIndu kom hit och sola istället! :)

2010-06-02 @ 13:33:05
URL: http://omsocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0