Tentan över och det är en ny vecka.

I fredags hade jag då som sagt mattetenta. i Statistik. JÄTTEKUL! not. iaf. Jag fattade allt till sist. Jag var jättebra. Sen sitter jag där i tentasalen och kommer inte på hur man ska göra med MY! MYYYYT! det där jävla my. undrar hur många som ens vet vad MY ÄR? my är medelvärde. ~typ~. man skulle alltså ta medelvärde A - medelvärde B och minusa det med MY A - MY B. Jag kom inte på vad my var. Jag visste hela tiden att det var samma som meldelvärde, men kom jag på att man lika gärna kan ta bort my om det är lika med noll? NEJ DET GJORDE JAG JU INTE!!!! FAST JAG HADE TÄNKT PÅ DET INNAN VI BÖRJADE TENTAN!!! helvete. jaja. Nu är det glömt. jag tror jag klarade mig. annars får jag göra omtenta.
NY VECKA! jag och adde har fått göra om ganska mycket till vår uppsats. Vi har nu ändrat syftet tre ggr och ändrat frågorna tr ggr. Tredje gången gillt heter det ju och jag tror vi har fått fram ett vettigt och intressant ämne. Kan nog bli spännande! VFU (verksamhetsförlagdutbildning) börjar nästa vecka, det ska bli väldigt skoj! Har fått veta att de har startat idrottsfritids där jag ska vara! det i like a lot. :D
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag skriva en lapp till grannen. EN ARG LAPP! nej. en snäll lapp. eller nej. en lapp där det står att han ska stänga av teven på nätterna. BANNE MIG! Annars tänker jag STAMPA PÅ GOLVET TRE GÅNGER VARJE NATT!!! så får han se hur det känns att vakna tre-fyra ggr varje natt för att man blir störd... MUAHAHHAHA!!! fast det är ju bara om han inte stänger av teven förstås. Lite vettig är jag ju trots allt. ;)

Kommentarer
Postat av: Malle

Haha :P Men DU! Köp en timer till Tobben så stängs TVn av lagom till ni ska sova liksom ;)

2010-03-03 @ 10:46:33
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: carinaholgersson

Det är inte lätt med grannar!!! Som tur är har vi våra inte så nära så vi störs av tv:n!!! Ja, du Linda vi hade en toppenhelg!!! Men man blir nog tröttare av en sån här helg än en Ålands-resa!!!!!! Lycka till med tentorna! Kram carina.

2010-03-04 @ 08:45:18
URL: http://sierra
Postat av: Memmlis

Är du avundsjuk på wienerbröden? =)

2010-03-10 @ 20:49:39
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Lina

Ska du ha VFU på mösseberg kanske? Där har de idrottsfritids ibland tror jag...

2010-03-15 @ 14:05:27
URL: http://linaslina.blogspot.com
Postat av: Linda

Memmlis: va? vilka wienerbröd???



Lina: ja, jag är på mösseberg och ja dom har idrottsfritids där på tisdagarna. :) fast det är sista gången den här veckan, men jag hinner vara med på det också! skoj skoj! :D

2010-04-05 @ 20:51:47
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0