blogg-request

Tjenare!
Nu är jag här igen!
Var på kalas i lördags och fick då höra att man väntade på fler inlägg från mig. ;) haha.
Jag ska faktiskt skriva lite deppigt idag. Skulle egentligen varit i skolan idag men vaknade kvart i sju imorses med världens mäktigaste huvudvärk! Tänkte att så här kan jag ju inte vara nu, när vi har massor att göra och blev lite sur på mitt huvud. Kunde inte öppna ögonen heller för då sved det som tusan och det började dunka nåt fruktansvärt precis i mitten inuti i huvudet. INTE SKÖNT! Slängde iväg ett sms till Adde (som jag skriver med och som är en väldigt bra vän!) om att jag hade sprängande huvudvärk och undrade om jag kunde få vara hemma idag. Det gick bra. Det var lite jobbigt att skriva sms:et eftersom jag knappt kunde titta, så jag fick öppna ena ögat och kisa litegrann. Blev nog inga bra sms det där.. Det som är mest synd är att Adde har varit i stokholm hela helgen och jag skulle ju få höra allt om det! Det finns en restaurang som heter friday's som jag vill äta på och självklart var dom ju där!!! jA. MEN JAG FÅR JU HÖRA ALLT IMORRN MEN JAG VILLE JU VETA IDAG! :( Nu känner jag att det dunkar i mitt huvud igen, var nog inte en smart grej att sätta sig framför datorn så här. (Varför funkar inte alvedon???)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men lilla vännen då :( låter som migrän? Krya på dig omedelbart bums! Snart är det ju dags för telia och då ska vi leka massor! :)

2010-05-10 @ 14:30:02
URL: http://omsocker.blogspot.com
Postat av: Malle

Jag och Lena gick förbi TGI Fridays vid Stuuuuureplan eller Östermalmstorg eller vad sjutton det heter. Vi hade råkat gå av lite vid fel station och kände oss inte alls speciellt hemma där, hehe. Vi speedade ner i tunnelbanan igen rätt snabbt :)

2010-05-10 @ 17:14:54
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0