GRILLA!

Hello Sunshines! (för att härma dennis m. haha.)

Idag får jag äntligen äta vanlig mat! :D haha började dagen med en kopp te och ett röstat bröd.. MED SMÖR OCH MARMELAD!! åh så himla gott! :D Eller ja.. jag började ju dagen med att väga mig faktiskt.. :P Fyra kilo har jag gått ner, tyckte jag var bra på lite mindre än två veckor! :) Två kilo i veckan liksom inte fel det! :D Ikväll blir det grillning hemma hos mapa för att fira. Har requestat grillspett, min favorit! Haha, träffade på dom i affären igår när vi var o handla. Pappa har hittat en ny chilikrydda som han ska prova. Undrar hur det ska gå, jag som är ovan efter de här två veckorna? :D

Kommentarer
Postat av: Sophia

Det låter faktiskt som en ganska sund "kilotappning" :) Jag tycker du har varit så duktig, jag är väldigt imponerad. Typ tusende gången jag säger det, men det är ju bara för att jag är det :)

Du är så bra sötis!

2010-05-01 @ 14:52:36
URL: http://omsocker.blogspot.com
Postat av: Linda

hehe jaa, jag tyckte det också! Trots viss skepsis, av några så tror jag inte att den här kuren är så dålig. Nu återstår ju att se om min kropp har ändrat ämnesomsättning som sas bara. ;)

hehe rätt imponerad av mig själv måste jag säga. :P Fattar verkligen inte hur jag lyckats! :D

2010-05-01 @ 15:58:13
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: Malle

Hehe, ja det är ju duktigt, det är det :) Men jag är fortfarande väldigt skeptisk till att det ska ändra ämnesomsättning liksom, jag menar när man börjar äta nåt annat sen så ställer ju sig kroppen in på det istället...? :P Men du är grymt duktig iaf som har disciplinen att äta kokt selleri och torksblock i två veckor :P BRA GJORT!! Puss puss!

2010-05-06 @ 15:44:07
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0