HAHA jag älskar att läsa bloggar..

Tycker det är så grymt kul att läsa så kallade "storbloggar" haha. Alla dessa bråk som startas och svar på tal och allt möjligt. så jäkla KUL!!! Den roligaste är väl ändå falsksanning som är en skvallerblogg och som hittar alla dom där svar på tal inläggen och visar oredigerade bilder och massa annat skojsigt skvaller! Alldeles nyss var jag in där och såg lite finfina ophotoshoppade bilder på kissie. :P HAHA! vill ni läsa lite roliga saker om allas våra storbloggers så kika in på www.finest.se/falsksanning. Nu ska man ju ta dessa skvallerbloggar med en nypa salt, men det är så himla roligt att läsa! särskilt om man redan har läst typ kissies och paow och jackies bloggar innan. :P
usch. jag har ätit för mycket lasagne känner jag. får sura uppstötningar. Det är inte särskilt gott. Vet att vi har samarin med persika smak nånstans, men var är ju frågan och egentligen vad hjälper samarin mot? är det sura uppstötningar? jag har aldrig förstått riktigt vad det ska vara bra emot men får testa och se om det hjälper..
Det är synd om mig och Adde vi är typ sjuka hela tiden. Fick sms imorse vid fyra där hon skrev att hon hade feber. Jag var inte alls bra i magen på morgonen sen och dessutom blödde jag näseblod!!! SKITMYCKET!! När jag var liten blödde jag aldrig näseblod men nu har jag gjort det två ggr på mindre än ett år! Blev superchockad första gången det hände. Jag menar det kom ju en hel flod! Det kom mycket imorse också men jag stoppade in en pappersbit och la mig i sängen. Det var nog inte så bra för det rann ner lite i halsen. Det smakade inte heller så gott. Nu ska jag ta samarin. Man fick visst bara ta fyra på en dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar också läsa skvallerbloggar ;) jättekul ju! haha

2010-05-11 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0