Helt plötsligt

är jag ledig?? haha. Har lämnat in exarbetet nu för en sista koll från handledaren så får vi se vilka ändringar det blir. Har grejat både igår och idag med mycket smågrejer som tar en massa tid! kan man ju knappt tro men så är det. Nu väntar jag på att Idingen ska komma hit och lämna lite krydda till mig och sen hoppas jag på att pappa ska ringa, han och arbetskamraten har spelat golf idag. Man undrar ju hur det gick.. ;) haha. Fast pappa är rätt duktig han har nog femton i hcp tror jag. Nu sitter jag och kikar på vänner, lika roligt som vanligt. ;D Haha Rachels syster Amy är ju skitrolig.

Iaf så är läget just nu iaf! Jag är typ ledig och det känns så himla skummt.

Kommentarer
Postat av: Memmlis

Skönt att koppla av lite då! Vad gött att vara klar med ex-arbetet, nu är det bara roliga saker kvar =)



KRAM!

2010-05-27 @ 16:16:39
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0