Jag träffade på en gamm...

jag träffade på en gammal klasskamrat igår eftermiddag. Har inte sett honom sen vi slutade gymnasiet för fem år sen. haha Det var jätteskoj!! Stackarn jag pratade och pratade och pratade på precsi som vanligt. Han fick knappt en syl i vädret. :P nej så illa var det nog inte, men jag glömde bort att fråga honom vad det var han pluggade till därborta i Götet. Tänk vad tiden går fort! Jag har alltså inte sett till honom och några andra från klassen på fem år! Vad gör alla för nåt egentligen? Jag blev så himla sugen på en REUNION av gymnasieklassen! Fast precis som J sa så är det ju mer så att man vill men vill inte ta tag i det riktigt. Kan helt klart tänka mig att dyka upp såklart, men vill inte vara den som håller i det.. Haha, det var riktigt kul att ses iaf! Inte direkt vad man förväntar sig att helt plötsligt så står någon amn inte sett på fem år, bakom ett hörn på coop. Snacka om att bli förvånad.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0