UNDERBAR!!

Underbar dag idag! haha. Vädret kanske inte är på topp, men har iaf inte kvar den där tråkighetskänslan som jag hade häromdagen. usch! Fick hem lite hm kläder igår, bland annat ett par badshorts som jag hade beställt åt rikard. Dom ligger på golvet här i vardagsrummet med en väldigt söt och mycket trött katt på. Tog två sekunder sen var badshortsen sigges nya favorit att ligga på. Väldigt skojjigt att se måste jag säga. Började med att han sniffade lite på dom. Sen lag han sig ned bredvid dom. Sen la han en tass på dom. Sen kröp han närmare och närmare tills han låg helt och hållet på dom och där har han i princip stannat kvar. hahaha tokkatt. :D

Igår hade vi myskväll jag och älsklingen, vi kikade på svärdet i stenen bland annat, en av mina favoritfilmer när jag var liten. Den är ju så rolig! haha. Rikard tyckte nog att jag var lite skum, men jag älskar den filmen! Den och törnrosa är ju helt klart dom bästa disneyfilmerna! Ariel, den lilla sjöjungfrun och Skönheten och odjuret är ju i topp också såklart. Fast Törnrosa och svärdet i stenen är en helt anna genre. De är mycket mera gammeldagsa och har en liten annan sorts humor som jag föredrar.

Iaf. Ville bara säga att det är en underbar dag idag! :)
Grattis på födelsedagen Adde!

Kommentarer
Postat av: Adde

TACK SÅÅÅÅÅ MYCKET VÄNNEN =)=)=) du är helt underbar ... du har gjort mig riktigt glad idag =)

MÅNGA KRAMAR / Adde ;)

2010-05-15 @ 18:13:01
Postat av: Liza

Håller mä, Svärdet i stenen rockar!! =) Såå jääkla bra fast ja har inte sett den sen ja va liten, har du den på DVD? Isf tror ja att ja måste låna den en dag =P

2010-05-18 @ 11:59:09
URL: http://lizavanamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0