2010

Hej allihopa! Ni läste rätt, tänkte skriva lite om föregående år som jag sett många göra. Det är rätt så roligt att gå tillbaka ett år och läsa vad som hänt föregående år osv. så därför tänker jag också göra det. ;)


JOBB
Har inte haft något jobb under 2010, för jag har pluggat. och nej jag är inte en av dom personer som faktiskt kan jobba och plugga samtidigt. det går inte ihop för mig. All heder till er som fixart! iaf. Plugget däremot har fungerat hyfsat, har haft lite släpande och känner mig just nu lite panikig för jag har massor att göra som jag inte tar tag i. FULT! skärpning!

VÄNNER
Nya bekantskaper har det varit särskilt genom skolan. Väldigt många som jag tycker om och som jag kommer att hålla bekanskapen med.

FEST
Har det inte varit så mycket av, men dom senaste har det varit mycket roligt på! (juldagen och nyårsafton) kommer tyvärr inte ihåg som mycket mer partajs, förutom den gången jag o malle skulle ha mysig tjejkväll som helt plötsligt förvandlades till en mc-fest ute i törntörp. haha. Inte fick vi spela färdigt vårt biljardparti heller för några snubbar kom och tog över och skulle "briljera". Vill komma ihåg att jag och malle faktiskt var bättre.

KÄRLEK
Har varit ett fantastiskt år! Massa lycka och en förlovning! En förlovning som jag överhuvudtaget inte alls var beredd på och något som vi aldrig ens diskuterat jag och Rikard. Så bara kommer han hem och frågar. ja, så kan det gå. <3!!!

2011
Slutar skolan nu i januari, börjar jobb i februari hoppas att det blir bra. Har skaffat bil nu i dagarna, Rikard ska redan börja greja med den fast jag tycker att den funkar bra, men han får väl finurla på den lite, det är ju vad han tycker om. ;) Jag hoppas att år 2011 kommer att visa sig vara ett bra år, med mycket kärlek, vänner och brudhäng! ;)

btw. Nyårsfesten ute hos memmlis och fredrik var toppen!!!!!

Gott nytt 2011 på er allihopa!
<3


Kommentarer
Postat av: Malle

Haha, jag tror ju knappast att JAG var bättre än knuttarna med du var det definitivt :) Den enda böllen jag fick ner var väl den vita ;) Ingen bra biljarddag då men kul var det hehe.

Pyss!

2011-01-03 @ 16:29:51
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Linda

pfff jag kommer minsann ihåg att du visst var bättre! SÅ DET SÅ. ;)

2011-01-06 @ 17:23:19
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0