En liten stund framför

datorn och hinner fixa ett litet inlägg. :) har varit hemma hos mon söta Phis idag. Skulle äta sushi men då var det STÄNGT på vårt favoritställe så då bidde det en caesarsallad istället. Den var väldigt mättande! mer än jag trodde den skulle vara. Så nu har vi hunnit snacka upp oss iaf och nu får det inte bli lika långt till nästa gång. ;) ska se ifall jag har nån söt bild jag kan slänga upp på henne. :D En promenad har jag ju hunnit med också! :D

Näe. Nu har jag letat igenom alla bilder på datorn och jag hittade TVÅ stycken bara! och om jag la upp dom här så skulle nog inte Sophia uppskatta det så mycket, även om jag tycker dom är söta. :P Lärdom: Måste ta fler bilder på mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0