Har tagit en

timme för mig att äta frukost? Gick upp hyfsat tidigt, halvnio ungefär. Ställde mig och gjorde omelett med massor av paprika, tomat och lök och lite ost och skinka. smarrigt! hyfsat. Jag gillar inte ägg så mycket. Men nu är klockan 09.35 och jag har fortfarande inte ätit upp. Det tar låååång tid för mig detta. Bara för att det är ägg. usch. nu är jag inne på sluttampen iaf. två gafflar kvar bara. Phew! ... okej jag hade fel. det var typ fyra. men nu! uppätet! :D
Dags att ta itu med skolarbetet. Jag är lite orolig för jag vet inte om jag kommer hinna med sumban idag för det är fortfarande lika mycket att göra fast jag redan har gjort massor. känns mindre roligt.

Kommentarer
Postat av: Maja

mumsig den frukosten lät:)

2011-01-12 @ 10:07:13
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jorå, plugga på nu så kommer du till Atlantica sen. Om du hinner så tänkte jag ju att vi kunde öva lite innan, vid typ halv fem, så kör vi så det ryker vid sex sen =) Annars så dimper du in strax innan 18. så många timmars plugg blir det ändå inget bra av ändå vettu, man måste pausa emellanåt, och fysisk aktivitet gynnar hjärnan! Jag skickar sms senare eftersom du inte hinner titta här när du jobbar så mycket! KRAAMAA

2011-01-12 @ 12:36:48
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Malle

Vi skulle ju TJAAAAATA på dig skrev du i första inlägget men vi tjaaaatar o tjaaaaatar men du viiiill ju inte :P Kom igeeeeeen nuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!! :D

2011-01-12 @ 15:31:58
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0